sâmbătă, 3 martie 2012

Vechituri pe hartie tiparita

Ieri mi-a atras atentia o stire: Kodak nu mai fabrica diapozitive. N-am avut nicio tresarire. M-am gandit doar la cele o suta de diapozitive din frigider. Cand da verdeata o sa le trag. Norocul e ca sunt Fuji. Si cu asta basta. Se termina o epoca, restul e istorie.

Ironia e ca tot ieri am dat de un folder cu imagini trase pe diapozitiv. Sunt reproduceri din reviste glossy de acum un deceniu. Originalele s-au pierdut de multa vreme pe la scanare sau prin birourile editurii.

Diferenta fata de ziua de azi e mare. Digitalistii contemporani stau sub zodia like-ului free of charge. Cu zece ani in urma imaginile se plateau ca orice produs artistic (groaznic cuvant!). N-am sa va zic cat se platea atunci pentru a nu declansa atacuri de inima in lant digitalistilor. Ar fi pacat sa fie coada la spital mai ales ca doctorii au luat calea pribegiei.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu