marți, 7 februarie 2012

Mesaj de la capatul pamantului

Miezul noptii. Click-clang. Adica a sosit un mesaj nou. Vine tocmai de la capatul pamantului. Normal ca-i de la Scami. Ma saluta din Ushuaia. N-a vrut sa se lupte cu viscolul si-a plecat dupa pinguini. N-a mai vrut sa calatoreasca prin gurile oamenilor si-a ales sa schimbe emisfera.
Deschid o sticla de vin rosu autohton si-i scriu sa faca si el la fel cu unul argentinian. Raspunde instantaneu, toastam si ciocnim virtual paharele. Cu sapte ani in urma calatoream si eu la capatul pamantului. Am promis c-am sa revin intr-o buna zi. S-a tot rugat Scami de mine sa-l insotesc, dar nu m-am mobilizat. Simteam c-o sa infrunt codurile colorate pe strazile Bucurestiului. Dupa cum arata vremea nu m-ar mira ca maine dimineata sa intalnesc o colonie de pinguini pe strada mea. Trimisi expres si par avion de Scami.

foto: ©Scami





Un comentariu:

  1. Acum vreo 2 ani ma preumblam si eu pe acolo, inclusiv Pinguineria (ultima foto). Doamne, ce dor imi e de Argentina.

    RăspundețiȘtergere