vineri, 4 noiembrie 2011

Relax

Am urmarit relaxat confruntarea de azi noapte intre Canon si Red Scarlet X. Jocul mediatic creat de companii este foarte frumos si-mi aduc aminte de inceputurile erei digitale din fotografie.
Prin 1998 a stat la mine cateva luni un sistem Sinar cu senzor de 6Mp si obiectiv Olympus. Costa cateva zeci de k, asa ca nimeni din Ro n-a scos banii ca sa-l cumpere. Ar fi interesant de intrebat toti cei ce intra in magazinul f64 de-a lungul unei saptamani daca au auzit de Sinar. Nu cred c-ar fi multi.


Dupa ce am vazut o proiectie 4k la un mall nu pot spune ca nu mi-ar placea sa ma joc cu asa ceva. Red-ul ataca puternic, dar pretul la 1/2 din competitor este fara accesorii care nu sunt ieftine deloc. Canonul mizeaza pe dimensiune, sensibilitate si pe ... obiective. Daca tot le face de buna calitate sunt convins ca baietii din tara Soarelui Rasare nu-si bat capul cu concurenta.
Cat despre dslr-ul anuntat si cel preconizat cu 4k filmare ce pot spune: vor fi bune pe teren si pentru autoaparare avand in vedere robustetea lor. Mi-am luat in 2005 un Ds MkII si apoi un Mk III si tot trag de ele zi de zi. Dupa atata investitie imi e greu sa le schimb avand in vedere ca nu se strica. Singurul lucru ce ma nemultumeste este greutatea lor fizica. Dupa o zi de purtat pe dupa gat sau pe umar nu te simti prea confortabil. Asa ca multa prudenta cand va ganditi la investitii in varfurile de gama. Ma gandesc tot mai serios sa ma duc la magazin si sa-mi iau modelul de jos al gamei pentru ca e usor si-n ziua de azi tot digitalul ofera calitate.


Important e sa faci un lucru cu pasiune si simtaminte si mai putin conteaza, cateodata, ce unelte ai in mana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu