duminică, 3 iulie 2011

Mecanicii lui Mike

Iarasi am sa-l dezamagesc pe prietenul M.G. care nu e iubitor de rock. Am fost sa-l revad pe Mike Rutherford si trupa sa alternativa. Au trecut vreo 25 de ani de cand si-a facut acest band si am vazut pe net ca nu sta deloc rau din punct de vedere financiar. Chiar dimpotriva.
L-am mai vazut cintand, dar cu Genesis. Era prin 2007 pe un stadion din Paris. Atunci mi-am dat seama cat de greu se gasesc taxiuri in minunatul oras. A trebuit sa strabat ceva kilometri pe jos dupa concert. Dar eram cu Diane si cand esti in compania frantuzoaicelor nici nu stii cand zboara timpul.






La concert am revazut dupa ani buni un rocker mai batran venit din Ploiesti. Era foarte patruns de muzica si traia la intensitate maxima. Faptul ca este un APV-ist nu inseamna pentru mine decit ca rockul nu moare niciodata. Asa sper sa-l ierte toti acei soldati ce s-au tirit prin noroaiele patriei la comanda lui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu