miercuri, 13 aprilie 2011

De la Mihalkov la NAB si inapoi


Altadata s-ar fi rupt usile cinematografului la un film de Mihalkov. In aceasta seara au mai fost locuri libere in sala cu toate ca s-au dat si invitatii, iar biletele de la casa nu erau scumpe. "Burnt by the Sun 2" a fost prezentat in afara competitiei la Festivalul International de Film "Bucuresti". Nici nu stiu cand au trecut cele 150 de minute de proiectie. Ma ridic de pe scaun si...nu, nu aprind o tigara pentru ca n-am fumat niciodata, dar verific mailurile pe telefon. Imi face cu ochiul mesajul "Sunt la Canon", trimis de Radu Polizu. Este la Las Vegas la NAB. Are o misiune speciala de la mine, sa testeze Canonul XF 100 si 105. Iar el vrea sa vada diferenta intre aceste modele si cele din seria 300. Dau copy si paste mesajului sau:
"Diferenta intre camere este doar HdSdi connector. Diferenta fata de seria 300 este insignifianta, ceva de genul 3% si o vezi doar pe osciloscop, dar este corectabila in post-productie dacă vrei sa compari footage-ul. Mi-au zis ca D60 este mai bun ca 7D, ca are tehnologie mai noua.
Nu vor sa zica nimic de noul 5d."
Ii scriu si eu imediat:
"Bravo, eu tocmai ies de la cinema, ultimul Mihalkov. Cu buget ca la voi, dar cum americanii nu pot face niciodata."
Inca nu mi-a raspuns Radu, dar stiu ce-o sa-mi scrie: "Chiar daca am pasaportul american in buzunar, sufletul meu e tot in Romania. La intoarcere in NY am sa caut filmul."
Asta e, kakaia tiehnika!



Filmat de Radu Polizu FlyingMonk.com cu iphone4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu