luni, 18 aprilie 2011

Cautand un ulier

Am promis sa revin in acest loc. Intre timp au trecut 33 de ani.
M-am uitat dupa vreun ulier si n-am mai gasit. Nici macar o fantana ca sa-mi potolesc setea.
Tare liniste era in 1978 cand realizam prima fotografie. Veneam de la liceul Caragiale si ocoleam strada mare de langa hale. Locuiam la 7 etaje si parcurgeam strada Ulierului. Dupa cum vedeti era o strada pustie ce dadea in strada Carpati, un fel de fundatura din spatele Catedralei si blocului construit in anii 60 ca sa ia fata lacasului de cult. Duceam la ochi aparatul meu din acele vremuri, un Kiev4a cu telemetru si expunere neuniforma, si nu se sinchisea nimeni de prezenta si actiunea mea.
Dupa 33 de ani n-am putut merge pe trotuar deoarece sunt parcate masini. Pe strada trebuie sa fiu tare atent. Masinile circula cu viteza. Inainte sa fac prima declansare aud "ce faci domnu, ce masori acolo?" Socializez cu curiosii si le arat un print alb negru facut pe o imprimanta ordinara cu imaginea de acum 33 de ani. "Ce interesant domnu', nu mi-ar fi trecut prin cap ca asa arata strada".
Nici mie nu mi-ar fi trecut prin cap acum 33 de ani ca strada, orasul, tara si viata vor arata asa.

1978, strada Ulierului, Ploiesti
2011, strada Ulierului, Ploiesti

2 comentarii:

  1. Da, era prin spatele blocurilor cu patru etaje, da, mi-aduc aminte.

    RăspundețiȘtergere
  2. :o Pe buneee??? Asa arata in '78 strada??? Fotografia din 2011 e luata din acelasi loc cu cea din '78? :)

    RăspundețiȘtergere