luni, 14 februarie 2011

O duminica cu mult soare hipstamatic



A fost o duminica cu mult soare. M-am plimbat. Asa am aflat ca nu-s singurul care umbla prin cimitire. Am fost si prin centrul vechi unde am intalnit colegi fotografi. Inca n-au aparut muzele ademenitoare. Probabil ca am fost prea devreme. Cladirile se renoveaza, strazile se desfunda. Puburile s-au inmultit. La fel ca gunoaiele. Un cameraman tv incerca o regie cu porumbei si copii. Reportera era inghetata cu mana pe microfon. N-o sa-i bage nimeni in seama pentru stradania lor. Fotografii stateau la sueta. Omul cu flasneta n-a aparut. Inseamna ca n-a trecut inca iarna. De la Cornel Lazia mi se trage stilul hipstamatic. Mai stie cineva ce inseamna Polaroidtransfer?




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu