vineri, 12 martie 2010

Kumbha Mela

Toamna trecuta am fost invitat la Kumbha Mela de catre prietenii mei indieni.
Intentii am avut, dar mai greu de pus in practica. Asa ca am ramas acasa gandindu-ma ca, poate, data viitoare voi fi acolo. Nici Radu nu era prea increzator in aceasta deplasare acum doua luni.
Dar in urma cu zece zile s-a hotarit sa mearga. Acuma este acolo. La plecare mi-a trimis un mail dragut de pe aeroportul new-york-ez. Fotografiatul la procesiune este interzis, iar o acreditare e practic imposibil de obtinut. Eu ii doresc bafta si sa se intoarca cu bine.
Mie nu-mi ramane decat sa astept anotimpul florilor pentru a ma desfasura la manifestarile de pe continentul meu.

Subject: Photography Prohibited at India's 2010 Kumbh Mela





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu